Kosmetická značka Rexona koncernu Unilever přichází se speciálním typem věrnostního programu, který motivuje spotřebitele k pohybu a za to slibuje odměny. Rexona ve spolupráci s agenturou Ogilvy představuje aplikaci MoveCount, v níž lze za všechen čas strávený pohybem získat virtuální měnu movecount, směnitelnou právě za odměny. Aplikace je určena pro Česko a Slovensko. Aplikace je dostupná pro Android i iOS, k dispozici je přirozeně zdarma.
„S projektem MoveCount plánujeme pracovat i další roky, chystáme k němu i spoustu doplňkových aktivit,“ říká Pavla Maříková, marketingová manažerka Unileveru. „Koncem roku chceme ocenit i město, které se nejvíce hýbalo, a postavit mu nové venkovní hřiště,“ dodává. S nápadem měnit pohyb uživatelů za odměny přišel v minulosti i polostátní podnik ČEZ, jde o aplikaci EPP, skrze níž mohou uživatelé svým pohybem přispívat vybraným organizacím a projektům.
MoveCount staví na podpoře známých tváří, mezi než patří tenistka Dominika Cibulková, herec Tomáš Hanák, zpěvačka Celeste Buckingham nebo herec Jakub Štáfek. Od nich pochází některé odměny za aktivitu. Cibulková poskytla podepsaný merchandasing, Štáfek si s výhercem zahraje fotbal, Buckingham věnuje vstupenky na svůj koncert, Hanák zve na společnou večeři přímo do své restaurace. V nabídce jsou nicméně především sportovní či kosmetické předměty.