H&M zavádí nákupy s rozšířenou realitou, oblečení prezentují hologramy

Módní řetězec H&M experimentuje s rozšířenou realitou

Módní řetězec H&M experimentuje s rozšířenou realitou

Švédský řetězec H&M oznámil nové využití rozšířené reality v módním průmyslu. Pro svou značku Monki vytvořil spolu se studiem HoloMe lidské hologramy s vysokým rozlišením, jejichž prostřednictvím si zákazníci mohou do detailu prohlédnout jednotlivé produkty přímo u sebe doma. Pro aplikaci autoři vybrali devět základních outfitů, které bude možné zobrazit pomocí chytrých telefonů nebo tabletů. Nástroj se zatím testuje.

H&M se také spojilo s firmou Google, a s pomocí jejich asistenta vyvíjí hlasovou aplikaci H&M Home Stylist, která uživatelům poskytne personalizované rady a nápady ohledně možných způsobů dekorace místností.

H&M  není jediná módní značka využívající rozšířenou realitu. Od dubna letošního roku zavedla španělská Zara do 120 svých poboček po celém světě senzory, které s pomocí mobilní aplikace zobrazí modely a modelky s vybraným outfitem. Zákazníci si přes aplikaci mohou příslušný produkt také rovnou zakoupit.

Nejnovější