Instagram spouští „televizi“ IGTV. Nová aplikace se zaměřuje pouze na videoobsah, podobně jako YouTube tak poskytuje uživatelům platformu pro tvorbu a sdílení vlastních videí a budování vlastní komunity. Instagram a IGTV jsou zároveň propojené a dá se přecházet z jedné aplikace do druhé či dostávat notifikace z obou platforem.
IGTV je výhradně mobilní platforma, proto i videa, která uživatelé publikují, mají vertikální formát, aby využila potenciálu mobilních telefonů. Oproti Instagramu mohou mít videa délku až jednu hodinu. Uživatelé mají na výběr videa z několika kategoríí, a sice doporučená videa ze sekce „For you“, videa sledovaných uživatelů, populární příspěvky a kategorii „Continue watching“. Videa se stejně jako u Instagramu dají „lajkovat“, komentovat, či sdílet v soukromých zprávách s dalšími uživateli. Instagram spustí IGTV celosvětově během následujících týdnu na platformách Android a iOS.